کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317535 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

محبوب ترین اسمارت فون در میان امریکایی ها

جالب است بدانید که به تازگی شرکت تحقیقات بازار جهانی Kantar گزارشی را منتشر کرده است مبنی بر محبوبیت پرچمدار ۲۰۱۴ سامسونگ نزد کاربران امریکایی و در این گزارش به ویژگی ها و آپشن هایی که سبب می شود Galaxy S5 در میان امریکایی ها اسمارت فونی محبوب باشد نیز اشاره داشته است.

آیا می دانید چرا Galaxy S5 خیلی زود توانست در میان امریکایی ها محبوب شود!؟


به گزارش سافت گذر به نقل ازبرترین ها؛ با استناد بر گزارش Kantar، برجسته ترین ویژگی Galaxy S5 که کاربران امریکایی را به سوی خریداری این پرچمدار سامسونگی جذب کرده است، وجود نمایشگر سایز بزرگِ پنج اینچی با کیفیت تصویر ۱۰۸۰ پیکسل که از نوع Super AMOLED است، می باشد.

Kantar در گزارش خود نقل کرده است که این نمایشگر، ملاک خرید ۶۷ درصد از امریکایی هایی بوده است که Galaxy S5 را خریداری کرده اند.

آیا می دانید چرا Galaxy S5 خیلی زود توانست در میان امریکایی ها محبوب شود!؟

دو ویژگی "طول عمر بیش تر باتری” و "پشتیبانی از LTE”، ملاک های دیگر این خریداران امریکایی بوده است که نزدیک به ۵۰ درصد این خریداران جذب همین دو ویژگی این پرچمدار شده اند.

جالب است بدانید که گویا دو ویژگی برجسته دیگر این پرچمدار، یعنی دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و همچنین قابلیت ضد آب بودن نتوانسته است خریداران امریکایی را به خرید Galaxy S5 تشویق کند چرا که این دو ویژگی در ملاک های این خریداران جایی نداشته است.

آیا می دانید چرا Galaxy S5 خیلی زود توانست در میان امریکایی ها محبوب شود!؟

در ادامه این گزارش منتشر شده به محبوبیت Galaxy S5، نزد کاربران اپراتورهای T-Mobile و Sprint نیز اشاره شده است و اذعان شده است که در بازه زمانی سه ماه گذشته، دو اسمارت فون Galaxy S5 و iPhone 5s توانسته اند بیش ترین رکورد فروش و محبوبیت را نزد امریکایی ها به دست آورند.

گزارش ها حاکی از آن است که قدرت بازاریابی و تبلیغاتی برند سامسونگ در محبوبیت و فروش بیش تر Galaxy S5 میان امریکایی ها تاثیر شگرفی داشته است.دومینیک سونبو (Dominic Sunnebo)، که سمت مدیریت بخش استراتژی جهانی Kantar را با خود یدک می کشد، اذعان داشته است که نزدیک به ۶۰ درصد از خریداران امریکایی Galaxy S5 با تماشای تبلیغات تلویزیونی آن به خرید این پرچمدار تشویق شده اند و ۴۰ درصد باقیمانده نیز از طریق تماشای تبلیغات آنلاین این محصول، جذب Galaxy S5 شده اند.

آیا می دانید چرا Galaxy S5 خیلی زود توانست در میان امریکایی ها محبوب شود!؟

اما جالب است بدانید که به جز تبلیغات تلویزیونی و محتوای آنلاین، ۶۴ درصد از خریدارانی که در فروشگاه های موبایل توسط کارشناسان و فروشندگان برند ها، خرید اسمارت فون ها به آنها توصیه شده است، Galaxy S5 را ترجیح داده اند!

بدون شک جایگاه اپل در امریکا کاملا ثابت شده است و این برند در میان امریکایی ها برند بسیار محبوبی است. با در نظر گرفتن این واقعیت، داشتن رکورد فروش بالای اسمارت فون از برند دیگری در امریکا کار بسیار سختی است که البته به نظر می رسد سامسونگ به خوبی راه نفوذ در بازار امریکا را فرا گرفته است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22026 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: bartarinha.ir تاریخ خبر: 1393/05/19 تعداد مشاهده: 1883
سافت گذر